Dag tjugotre - tjugosju

 
Dag tjugotre - Någonting som får mig att må bra.
Någonting som får mig att må bra är fint väder! Vem blir inte glad när det är strålande solsken ute liksom?
 
Dag tjugofyra - Mina produkter jag använder. 
Jag änvder rouge och puder från HM och en mascara från maxfactor.
Använder sällan hårprodukter förutom shampoo och balsam vilket varierat men ibland händer det att jag använder hårspray då använder jag proffs.

Dag tjugofem - Min favoritlåt för tillfället.
Oj det finns så många men en låt jag aldrig får ur hjärnan är Thriftshop! 
 
 Dag tjugosex - Mitt syskon.
Jag har en lillasyster som heter Emma och hon fyller 15 år i slutet av april.
Hon är världens finaste syster, även om vi bråkar och blir irriterade på varandra kan vi skratta åt allt. 
Dag tjugosju - En hemlighet.
Att jag är rädd att binda mig, men när jag inte är tillsammans med någon känner jag mig ensam (inte alltid, såklart). Men jag vågar aldrig ta steget utan det brukar sluta med att man bara är på G sen är det slut där och så blir jag jättedeppig ett tag och ältar det gång på gång. HEHE, HEMLIS.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback