Earth hour i Trollhättan

Hej på er där hemma! 
Har precis kommit hem från Viktoria, sov där i natt, och innan dess var jag i Trollhättan hemma hos Emma!
Jag var där tillsammans med Viktoria, tjejerna i min klass och två andra musik-esteter, vi var sammanlagt 10 personer. 

Jag tyckta iallafall att vi hade det jättetrevligt och att tiden bara flög i väg! 
Vi spelade twister, med andra ord och ett annat spel där man inte fick säga ja/nej/kanske och sjöng även norsk kareoke, min fina melodi lär nog bli svårglömd.. 
Men det var nog den roligaste kvällen på länge ändå! Skulle vara jättekul och göra någonting sånt snart igen! 

Här kommer ''några'' bilder som vi tog! 
 

Kommentarer
Postat av: morfar

jättebra bilder sara

Svar: Tack morfar!
Sara Brändström

2013-03-28 @ 01:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback