En summering av min helg.

Fredag: Skolan var som sagt seg, började inte förän 11:40 och det fick inte jag reda på i tid.
Det var även Viktorias födelsedag så jag följde med henne hem efter att ha ätit middag hemma.
Vi åt god mat, spelade buzz och cod och tjockade oss med tårta som grädde på moset! Riktigt mysigt! 

Lördag: Jag och Viktoria var tvugna att gå upp vid 9:00 för hon skulle rida vid 11:30.
Jag fick pannkakor till frukost, och det var jättegott! Åkte med Viktoria ut till ridskolan och kollade på när hon haade dressyr, träffade även en gammal vän, Clara. Det var jättetrevligt! 

Sedan åkte vi hem till mig och åt middag, sedan bestämde vi oss för att ringa Izak och se om han ville vara med oss, och det ville han. Blev en helkväll med Mello tittande och geisha ätande! Sedan blev jag ensam, då ringde först Mary, Simon och Eddie mig så pratade med dem, sedan ringde Viktor och Simon så jag pratade med dem också en stund innan jag la mig vid halv ett i natt.

Söndag (idag) : Vaknade vid 10:00, gick upp kollade lite på Vasa-loppet, sen ringde Matias mig så nu sitter jag och pratar med honom i skype, är jättetrött men vad gör det om 100 år, ingen kommer att komma ihåg det ändå.. Vet inte riktigt vad som händer idag faktiskt! Hoppas på en lugn och härlig söndag, värdet ser lovande ut iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback