I väntan på bättre tider

1. Hur gammal är du om fem år? -  22
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? - Min familj
3. Hur lång är du? - 156
4. Vilken är den senaste filmen du sett? -  Kollar på Johan Falk nu
5. Vem ringde du senast? -  Shqipe
6. Vem ringde dig senast? - Viktor
7. vem fick du senast sms ifrån? - Comviq - lol
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Smsa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Inget av de
10. När såg du senast din mamma? - Hon sitter brevid mig nu
11. Vilken ögonfärg har du? - Brungröna
12. När vaknade du i dag? -  Runt tio
13. Vilken är din favoritjulsång? -  Just D - Juligen - bästaste någonsin
14. Vilken är din favoritplats? - Sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? - Utomhus på vintern
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Har jag tur - Karlstad
17. Vad skrämde dig om natten som barn? -  Mördare
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? - Viktor, Jon och David när de härmade min dialekt
19. Hur stor är din säng? -  Dubbelsäng
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Kläderna på, ingen nakenchock här inte
22. Hur många kuddar har du i sängen? - Måååånga
23. Hur många landskap har du bott i? - 1
24. Vilka städer har du bott i? - Ingen, lolololo
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Strumpor
26. Är du social? - Beror på mot vem

27. Vilken är din favoritglass? -  Apelsinkrokant
28. Vilken är din favoritefterrätt? - Emh.. Fruktsallad är gott
29. Tycker du om kinamat? - Favoriten
30. Tycker du om kaffe? - Gott som bara den
31. Vad dricker du till frukost? - Ingenting
32. Sover du på någon särskild sida? - Lite hursom helst
33. Kan du spela poker? - Nej
34. Tycker du om att mysa/kela? - Jo
35. Är du en beroendemänniska? - Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Ja 
37. Vill du ha barn? - Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? -Engelska, tyska 
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Nä
40. Föredrar du havet eller en pool? - Båda
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder
42. Äger du dyrbara smycken? - Kanske
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? - Tunnelbanan just nu
44. Kan du rulla med tungan? - Ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? - Finns många

46. Sover du med gosedjur? Nej
47. Vad har du för ringsignal? -  Vanlig 
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ja
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - Mammas mobil

50. Flirtar du mycket? - Heheh, händer nog ofta, oftast när jag inte tänker på de
51. Kan du byta olja på bilen? - Nej
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? - Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? -  En helvetes vinter, den jag läser nu och ska ha bokredovisning på
54. Läser du dagstidningen? - Nä
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - Nä
56. Dansar du i bilen? - Nä
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? - P4
58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? - Du suger
59. När var du i kyrkan senast? - Oj... Minns ej..
60. Tycker du om någon just nu? - Kanske, osäker
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? -  1 dag, haha fuck tält
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? -  Eh.. Minns ej
63. Vad lyssnar du på just nu? - Tv:n 
64. Har du varit med i tidningen? - Tonvis av gånger
65. Vad är det konstigaste du ätit? - Sushi
66. Vem såg dig naken senast? -  Min syster som kom och skrämde mig..
67. Vad är det för färg på din tandborste? - Rosa
68. Hur imponerar man på dig? - Svårt att säga, vet inte riktigt
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Ingen
70. Har du någon piercing? Nä
71. Din största vinst? - 100.000 på bingolotto för 11 år sedan, haha
72. Civilstånd? - Singel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? - Facebook, tumblr, blogg.se, twitter, mina vänners bloggar, spela.se (haha)
74. Är du glad nu? - Nja, trött
75. Ångrar du någonting du gjort? - Massor
76. Hur gammal är din pappa? - 50 
77. Vilket är ditt drömjobb? -  Fotograf
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? - Åka till Spanien tillsammans med Viktoria
79. Vad har du haft för husdjur? - Katter och hund
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? - Jag är ALLTID blyg vid första mötet, jag berättar nästan aldrig allting om någonting har hänt utan bara vissa delar, jag lider av järnbrist

81. Svär du ofta? -  Haha oftare med mor din, hora osv..
82. När grät du senast? - Igår när jag kollade på Degrassi, haha
83. Kan du åka slalom? - Nej!
84. Vad har du ätit i dag? -  Tacos, potatisgratäng, avokado och fil och müsli
85. Vad har du för utbildning? - Går estet - media
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? - Mitt hår
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? - Armar, mage och lår
88. Vilken är din bästa egenskap? - Alltid glad och positiv
89. Vilken är din sämsta egenskap? -  Förvränger alltid allting så jag får för mig att allting som händer runt om kring mig är mitt fel oavsett vad det handlar om
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? - Öööööööööh mor din
91. Saknar du något/någon? -Yes
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? - Ja
93. Vad gör dig ledsen? - Personer som bara ger upp allt för lätt
94. Vad gör dig glad? - Mina vänner, familj och nya followers på tumblr hahah, lyckan är stor
95. Har du varit gift eller förlovad? - Nope
96. Vad ska du göra i helgen? - Förmodligen umgås med vänner från Trollhättan
97. Vad är det knasigaste du gjort? - Gjort sönder oräkneligt många mobiler (mellan 14-20 stycken)
98. Vad har du för mobil? - Samsung galaxy GIO
99. Vem är din förebild? - Mammsen
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? - Gå och dö, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback