It's ma birthday todaaaay!

GRATTIS SARA ERICA CHARLOTTE BRÄNDSTRÖM PÅ DIN 17-ÅRSDAG! 
HIPP,HIPP HURRA - HURRA - HURRA!!!!!!!
lol jk.

Som sagt det är min födelsedag idag, för 17 år sedan kom jag ut genom ett kjesarsnitt, jajamen - det var någon som trivdes i mammas mage, eller inte..

Har haft en bra dag tillsammans med vänner och familj! 

Och detta har jag fått idag till er som är nyfikna på dagens presenter: 
Av Viktoria : 
- Matchande BH & trosor.
- Rött läppstift från Lush. 
- Cocoanut shower cream från the Body Shop.
- Raffaello choklad från Viktorias övriga familj.

Av Emma:
En One Direction t-shirt.
 
Från mamma: 
En aromabrännare. 
 
Av morfar: 
- En ny FAVORIT väska, med KATTER på - MJAOW!
- En blomma.

Och min blogg har haft besökar rekord idag, vad kommer detta sig?
Blogg.se ger mig extra läsare!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina Petersson - FiSHMAS

Den BH'n och tygkassen - dör så fina!
Bäst du håller hårt i kassen säger jag bara...!

Grattis igen och i efterskott bosse-bus <3

Svar: Va söt du äääääääär Stinis! Tack gulle Karin! <3
Sara Brändström

2013-03-17 @ 16:03:46
URL: http://fishmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback