Musikal - polisbesök - ledighet

God kväll! 
Jag är så otroligt trött idag ska ni veta! Och att då veta att man är ledig imorgon är underbart! 
Ska lägga mig tidigt och gå upp sent, livet leker. Ska bara kolla klart på efterlyst. 

Som sagt, vi var på MÅG:s ES3:ornas musikal på N3 vid Innovatum idag, fick mig en massvis av skratt! 
Sedan gick jag och några kompisar till MAX för att äta eftersom vi hade en timmas lunch, det slutade med att vi hamnade på polisstationen och var bara med i 20 minuter utav svenskalektionen. En av mina kompisars dator blev stulen och vi gjorde då en anmälan. 

Kom hem, käkade, la mig i sängen och läste en halvtimma drygt, somnade efter en timma, käkade hamburgare, kollade på tunnelbanan och nu efterlyst. Nu vet ni vad jag har gjort idag, trevligt ellerhur?


Dagens outfit ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback