Onsdag - Ingen lektion ännu

God middag! 
Klockan närmar sig 12 och jag har ännu inte haft någon lektion.
Första alarmet gick 6 i morse, var jättepigg men insåg sedan att jag kunde ligga och dra mig en halvtimma till tills nästa alarm ringde - vilket jag gjorde! 

Tog 7:25 bussen tillsammans med Viktoria, trevligt.
Och egentligen skulle vi till N3 som ligger vid Innovatum för att kolla på en musikal, men när vi väl var där så var det ingenting.. Så vi ahr bara gått runt och strax börjar våran första och enda lektion..

När vi slutar vid halvtvå ska jag och Viktoria till Överby och jag ska nog köpa mig en kjol, haha.
Jaja, finns inte så mycket mer att skriva så här slänger jag upp en fin bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback