Planer inför helgen

God kväll! 
Idag har det varit en rätt så bra dag överlag! 

Varit en solig dag och en kort dag och det är en bra kombination, såklart. 
Slutade ett, åkte till resecenturm, väntade där nästan en timma tillsammans med Malin och Natta på tåget.
Vi tjockade oss med godis och chips så vi fördrev tiden rätt bra får jag väl säga.

I Vänersborg träffade jag även Mellerudare! Det är ju alltid lika trevligt.
Träffade My, Henrik och älgen med flera. 

Till middag fick jag kycklingsallad och Emma hade gjort morotskaka som smakade sockerkaka.
Men rätt god var den iallafall! 

Som ni ser i rubriken så håller jag på att planera inför helgen, jag och några vänner från Trollhärran ska träffas i helgen och ha det trevligt! Vi ska alla samlas hos Emma och spela spel och äta godsaker. Jag tar med mig Viktoria också, självklart.

Två äldre bilder på mig,Lisa (på första bilden) och Lovisa (andra bilden) som också ska med hem till Emma.
Ja ni kanske ser att den första bilden är några månader eftersom jag har rött hår, den andra bilden är några veckor gammal, bara glömt att slänga upp den.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha här är man söt minnsan!

Svar: Haha ja men visst!
Sara Brändström

2013-03-21 @ 21:52:44
URL: http://asivollovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback