Skypesnack och en trött och exalterad Sara

Hej på er där ute!
Har ni haft en bra dag? Min dag har varit helt okej faktiskt. 
Blev mycket skratt på lunchen idag, som de oftast blir när ''gänget'' är samlat och sitter och småpratar med varandra. Det var riktigt skönt att det blev helg nu iallafall, känner att jag behövde det. Och jag behöver verkligen lov! 

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har ätit en kebabrulle och kollat på tv. 
Just nu sitter jag i skype tillsammans med Viktoria och vi planerar morgondagen. 
Först ska vi till Överby för att kolla på födelsedagspresent till världensbästa Izak som fyller 17. 
Det är så svårt att veta vad man ska ge till folk, jag hatar det. Dock älskar jag att ge bort saker..
Kanske inte den bästa kombinationen.. 

Måste baka också, får se hur det går med det, kanske får köpa någonting att ta med istället eftersom det blir helt ändrade planer, eftersom vi var tvungna att åka så tidigt och att det inte blev att sova över eller någonting. Får ta det som det kommer istället, man kan inte alltid bestämma hur det ska bli. Även om det hade varit skönt ibland om man kunde det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback