Vårångest - läs

Tror att alla mer eller mindre har lite vårångest, vet inte om alla förstår vad jag menar med det, men det är väl bara att fråga då. 

Jag menar idealen av att se ''perfekt'' ut visar sig mer och mer under våren/sommaren då man ska visa mera hud. Iallafall upplever jag det så. Men oavsett vad folk säger, eller tycker är du perfekt som du är. Och detta är tecknet på det. Jag vet hur svårt det är att ta till sig men ha detta i baktanke och tänk på det då och då. 
Du är perfekt som du är, ingen kan säga motsatsen till det.

Man behöverheller  inte ha pojkvän eller flickvän för att platsa in i samhället, det kommer med tiden. Jag har inte haft en pojkvän på 6 månader tror jag. Tiden går så fort att man inte ens hinner att tänka på det.
Gillar du en person, well go for it then. Kanske lättare sagt än gjort, men visar han eller hon att hon tycker det är kul att prata med dig, ta det ett steg längre då. Och om ni förblir vänner, eller tappar kontakten, oroa dig inte. Det kommer fler, och går fler tills den rätte stiger fram. Ta den tid det tar att bryta ihop för att kunna resa dig igen. Fall down seven times, stand up eight beautiful.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback