Bästa överraskningen - någonsin!

Hej på er!
Hoppas att allting är bra med er, jag mår superduper-ultramega bra!
Och jag ska berätta för er varför alldeles strax.

I fredags så hade ju jag och Tora bokat fotostudion uppe i mediahuset på skolan.
Vi hann med en av sju uppgifter vi blev tillsagda att göra! Kommer en bild på mig här under.
När jag kom hem åt jag middag och sedan gick jag in på mitt rum för att kolla på senaste avsnittet av American Horror story, med 15 minuter kvar av avsnittet knackar det någon på min dörr och kan ni gissa vem som står där eller?! Sebastian, har nog inte varit så målös sen jag fick mitt objektiv i födelsedagspresent! Åh vad jag har saknat honom! Det var bara att packa det viktigaste för att sedan följa med honom hem. När vi väl kom hem till honom kollade vi på Sverige - Portugal matchen hela familjen, den var verkligen spännande!

 
I går vaknade vi vid halv ett, var jättetrött nästan hela dagen trotts att jag sov så gott och länge!
Vi kollade i fotoalbum och jag fick se massa härliga bilder på Sebbe och hans bröder! Och medans Sebbe städade sitt rum kollade jag i hans skolkatalog från 2011/2012 och läste hans loggbok från när han var liten, haha så go. Vi gjorde även som alla andra på facebook just nu en bild via bitstrips, den bilden kommer också under detta inlägg! Under eftermiddagen åkte vi in till Vänersborg för att spela minigolf inomhus. Jag slog två stycken hole in ones men kom sist, hade en liten svacka då jag fick många försök på mig.. Men det var iallafall väldigt,väldigt roligt och trevligt! 


I dag gick jag upp vid elva tror jag, då hade Sebastian redan hunnit vara nere och gjort någonting som jag inte vet vad det var, men han kom upp precis när jag vaknade. Vi kollade på ett överlevnadsprogram om en kille som tidigare fått amputera bort sin egna arm då han hade hamnat i kläm mellan ett berg och en sten. Det var intressant att se faktiskt! Vid halv två åkte vi mot Öxnered för där i från gick mitt tåg hem. Vi sa hejdå till varandra och strax där efter kom tåget. Vid 14:15 kom jag hem och mamma visade mig vad hon hade köpt på Ullared igår!

En perfekt helg helt enkelt, uppladdade batterier och sååååå skönt att få träffa min fina igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback