Hemma igen!

Hej på er, som ni vet har jag varit i Falun ett par dagar.
Blev inget fotande för det hann vi inte med, men ska ändå berätta vad vi gjorde! 

Torsdag: Kom fram till Falun vid nio tiden, då åkte vi till min moster för att fika och fira hennes födelsedag.
Vi lämnade även av morfar som skulle sova där, och åkte vidare till familjen Säll där vi skulle sova under helgen. Småpratade lite, åt kvällsmat och gick och la oss. Vi skrattade även massvis åt Emma som låg över mig och Jenny, just då var det jättekul, men nu vet jag inte vad det roliga i det var, haha!
 

Fredag: Vaknade vid nio tiden, käkade frukost och sedan badade jag, Emma och Jenny bubbelbad i ösregnet! 
Det var hur mysigt som helst, men när det bara ökade och ökade regnmässigt bestämde vi oss för att gå in och duscha och sedan åka ner till stan för att ta en fika. Vi åt på Wayne's och jag tog en cappuccino och en morotskaka, jättegott var det! Sedan åkte vi till Kupolen för att shoppa lite, men hittade ingenting alls. När vi kom hem så bjöds det på korvgryta och potatis. Sen tog jag, mamma, pappa, Lena och Emma ett bubbelbad till, denna gången utan regn och vi satt nog ett par timmar där i. Det var stjärnhimmel över oss och det var så otroligt mysigt! 

Lördag/igår: Vaknade vid nio då också, gick upp och kollade på nyhetsmorgon med mamma och Lena. Både Daniel Adams Ray och Fanny Lyckman deltog igår. Sen vaknade resten av huset och vi åt frukost tillsammans. Vi unga satt och kollade på MTV - Teen mom hela förmiddagen fram tills det var dags för middag, då lockade Jenny mitt hår och Alexander målade både mina tånaglar och findernaglar, var riktigt lyxigt! Vid fem åkte vi från familjen Säll och vidare till min mosters lägenhet för att hämta morfar och hälsa på en gammal kompis till våran familj. När det var klart åkte vi vidare till min äldsta kusins nya lägenhet för att se hur den såg ut, det var stort för att vara en etta! Sedan bar det av hem igen, vi kom hem vid tolv tiden och jag gick och la mig med en gång!

Söndag/idag: Vaknade vid ett tiden efter 13 timmars sömn, gud va chockad jag blev när jag såg klockan! Men oj vad skönt det var att sova så länge! Jag gick ner och duschade och tog mig sedan yoghurt och ICA special flingor till frukost. Fick även gulaschsoppa till middag, och nu ska jag ta eftermiddags fika tillsammans med min familj. En bra dag helt enkelt, känns lite vemodigt att börja skolan imorgon, men vad gör man inte? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback