Intressanta händelser v 45

Hej på er!
Jag har både haft fullt upp och inte haft något att berätta men nu ska summera v 45 för er!

Måndag: Jag gjorde ingenting jag kommer ihåg, men hade iallafall historie-talet som skulle vara i 20 minuter, vi lyckades uppnå 35 minuter, ops. Jag var bergsäker på att vi skulle ha kortare tid en 20 minuter. Jag tog ett bad i badkaret gjorde jag faktiskt.
 
Tisdag: Jag och Viktoria fick på en självförsvarskurs här i Mellerud, det var jätteroligt tycker jag iallafall! 
Och är det någon som är intresserad så är det bara att komma till  C - hallen på Rådahallen med en 50-lapp i handen! OBS, endast för tjejer, hehe.

Onsdag: Som ni ser i inlägget här nedan så var det Grys födelsedag, vi slutade tidigt så vi åt thaimat till lunch, men det var min middag också för jag blev så mätt! Men gud vad gott det var!!

Torsdag: Jag och tre kompisar gick på stöd i matte, dock kunde jag inte vara där så länge då vi slutade sent och mitt busskort håller inte längre än till 19:30.


Fredag: Slutade även denna dag sent så jag åkte bara hem för jag var så trött och ännu en gång på grund av mitt busskort gick ut så tidigt. 

Igår/lördag: Från det jag vaknade tills innan jag åt middag städade jag mitt rum och rensade i min garderob.
Vid 17:00 kom Tora, Lisa och Lovisa hit för att ha en mysig glöggkväll. Vi drack glögg och åt pepparkakor, godis och popcorn! Vi tog även en liten promenad runt torget och skrattade/sjöng inne på mitt rum! Jag höll även på att glömma berätta att vi bytte även kläder, så idag har jag på mig en utav tröjorna jag fick utav Tora! 

Idag/söndag: Jag blev väckt vid 8:30, låg och drog mig ganska länge för att vara mig, sedan gick jag och tog en dusch. Efter det gjorde jag i ordning Amerikanska pannkakor till mig och mamma och gick till tåget. För igår fick jag (ÄNTLIGEN!!!) ett fritidskort så jag kanta mig till de ställen jag behöver. Som idag skulle jag, Tora och Lovisa åka till Göteborg för picknickfestivals-möte. Åkte vid 11 och kom hem vid 16:30, kan bara säga att det är skönt att vara hemma igen! Är så trött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback