Photoshoot with Tora

Hej på er!
Har precis ätit middag och sitter nu i min säng och väntar på att kolla på senaste avsnittet av American Horrorstory!

Dagen började med historia lektion där övriga klassen presenterade deras film de hade tittat på.
Sedan hade vi engelska då vi håller på att sätta ihop en pjäs av Shakespeare - Macbeth. Har inte riktigt förstått vad den handlar om ännu, men det löser väl sig hoppas jag!
Sist men absolut inte minst hade jag fotolektion, Tora hade bokat fotostudion eftersom vi har i uppgift att fota porträtt i olika ljus. Jag fotade till mesta dels Tora, men några bilder fick vi allt på mig. Men inför nästa photoshoot MÅSTE jag färga mitt hår! Fler bilder från photoshooten kommer nästa vecka kan jag tänka mig för hann inte lägga in dem innan jag tog ett tidigare tåg hem! 

Denna bilden är otroligt cool ändå, ljuset är perfekt, jag är inte med på det och man kan se Tora i den lilla gula spegeln i trappan!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback