You are the greatest risk I've ever taken

Hej på er! 
Jag kan inte komma på vilka mina trogna följare är, det är omöjligt!
Men vill iallafall be om ursäkt för dålig uppdatering men jag har ingenting särskilt att berätta! 

Måndag: Gjorde jag inget särskilt tror jag, minns inte riktigt var några dagar sedan nu, hehe!

Tisdag: Förskjuten skoldag då vi hade öppethus på MÅG, började tre och slutade åtta, så jag gjorde inte så mycket mer den dagen, åt lunch tillsammans med min kära mamma.

Onsdag/igår: Hade svenska uppsats, där jag skrev en krönika om skoldatorer.

Torsdag/idag: Blev väckt vid nio tiden, vid tio gick jag upp på köpingen för att handla mat åt morfar. Efter det åt jag lunch med honom och började skolan klockan ett och efter skolan gick jag och två kompisar på mattehjälp i två timmar, så kom hem runt sju och har nu ätit middag + lite choklad eftersom det är lillelördag!

Imorgon/helgen: Imorgon börjar jag klockan tio och slutar fyra så blir mycket i skolan, när jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt, är så himlans trött! Lördag och söndag är ännu oplanerade så får se vad som händer! 

Men nu har ni en liten överblick på vad som har hänt/kommer hända mig det senaste så hoppas ni kan hålla er till nästa gång det kommer upp ett inlägg!

Dagens outfit är lika dan som söndagens, bilden är från i söndags när jag skulle till Göteborg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback