Fest i regnvädret

Hej på er! Igår var det fredag och jag hade en lång dag i skolan. 
Började dagen med historia då vill höll på med våran muntliga redovisning, sedan hade jag engelska och vi kollade på en dokumentär om Amerikaner och vapen och sist men inte minst hade jag foto, där vi redigerade våra bilder och jag och Tora tog även en timma med att fota, som ni kan se här nedan. 

Sedan när vi hade slutat mötte jag Julia på MAX där vi tog var sitt friscomål och jag gjorde klart min bokredovisning.Jag började jättebra på den, men allt efter tiden gick så blev jag mer och mer stressad så slutar väl med att jag får ett E ändå, fuck. Vi satt där runt två timmar innan vi gick och mötte Sebbe som jag skulle åka tillsammans med in till Frändefors. 

Väl i Frändefors var det dags för partaj, jag kände ingen utom Sebastian och till en början var jag jätteawkward, men det släppte mer och mer allt efter tiden gick. Och några kände jag igen sen tidigare så jag hade ett hum om vilka det var, men det var trevligt iallafall att träffa hans vänner! 

Idag vaknade jag strax efter tio och vid elva kom familjen och skulle hämta mig, men först blev det en fikapaus hemma hos Sebastian. Sedan drog vi vidare till Torp och sedan ytterligare till Överby, jag hittade inte ett piss vilket gör mig jättebesviken då jag verkligen behöver nya kläder. Så nu sitter jag här alldeles matt och trött och dricker kaffe. Fick iallafall mitt efterlängtade objektiv-termos idag, jättekul! 



Nu ska jag kolla på lite vänner avsnitt och halvsova hade jag tänkt mig, blir tidigt i säng idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback