Många idéer men rädd för att misslyckas

Hej på er! 
Jag blev väckt vid sex idag för att min katt klev rakt över mitt bröst för att hon ville gå ut, gissa om det gjorde ont!

Annars har jag inte gjort mycket idag, lagade middag det är väl allt.
Har även börjat planera vad jag ska fota till min fotouppgift tills på fredag, men eftersom jag är hemma heal veckan har jag ytterligare en vecka på mig (alltså sammanlagt 3 veckor)

Problemet är bara att jag är rädd för att misslyckas, eftersom jag är så sjölvkritisk så är jag sällan nöjd! 
Men vissa av mina bilder blir faktiskt bra, och förra året (inte för att skryta men) så var jag och Lisa de enda som inte behövde ta om våra bilder till en annan fotouppgift, så jag kan ju om jag vill. 

Denna gången ska vi fota vatten, kontraster, yta och rörelse.
Och imorgon ska jag fota vatten tror jag, har även en idé för kontraster och rörelse, men inte säker.

Tror inte jag har laddat upp denna bilden, men jag älskar denna mina tjejer gud vad jag saknar er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback