Ny opererad

Hej på er alla där ute! 
De flesta som läser min blogg vet säkert redan detta men idag så opererades jag, ännu en gång i bröstet. 
Inte särskilt allvarligt, men den ständig smärtan man har önskar man inte någon (och inte efter operationen heller, den är hemsk). 

Tänkte berätta lite om min helg för er, eftersom jag inte bloggat i helgen.

Fredag: Slutade sent, dagen överlag gick snabbt men var väldigt trött och slö. Inget särskilt hände.

Lördag: Vaknade vid 09:30, tog upp våran stora båt i ösregnet som varade den lilla stunden. Sen så tog jag, mamma och morfar en sväng runt Upperud, Håverud och Rostock samt satte blommor på mormor och gamla mormors grav.


Söndag: Blev väckt av min katt 08:00 på morgonen, vilket inte var jättepopulärt hos mig. Men jag gick upp iallafall och tog en snabbdusch för att vakna till liv ännu mer. Sedan åkte jag och pappa och tömde det mesta från båten och la in i garaget. Sedan under kvällen kom även Sebastian hit, han hade lovat att följa med idag på operationen. Han kom med en mango som jag smaskade på, jättegott! Vi somnade väldigt tidigt och jag vaknade mitt i natten och fick släcka ljuset för det glömde vi göra, hehe.

Idag: Gick upp vid 05:00 för att ta sista spritduschen, väckte min sömniga pojkvän och gjorde frukost åt honom, snäll som jag är. Sedan var det bara att bege sig till sjukhuset i Uddevalla. Var 11 grader varmt i morse vid 6 vilket kändes konstigt, men skönt! De tog in mig på operation direkt och det tog tid innan jag blev sövd så att säga, men det gick tillslut. Stannade även på MÅG innan vi åkte hem för att släppa av Sebastian i skolan, och så jag fick gå på toaletten och träffa två av mina tjejer! Nu sitter jag här, alldeles yr och har ingen aning om vad jag skriver egentligen men det ser bra ut så jag fortsätter ändå, har yrat hela dagen idag och ja, det får jag väl fortsätta med I guess. Döm mig inte för stavfel idag, gör det bara inte.

Nyvaken och fin, high on morfin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback