Oktober 2012

 
 
Förra året under oktobermånad, var det mycket som var nytt för min del. 
Jag hade precis kommit in i gymnasielivet, skaffat några nya vänner samt färgade mitt hår rött och hade mina första fotolektioner. Tog även tillfällena i akt att fotografer med min dåvarande 2 månader gamla systemkamera. Var även på årets första julmarknad på Baldersnäs tillsammans med min familj och en vän och satt i skype hela nätterna långa för att prata med killar från Gnarp och Hudiksvall. One Direction lanserade även sin nya singel Little things denna månaden förra året, en låt som är otroligt fin, dock en låt jag slutat lyssna på då jag gråter varje gång jag hör den, deep.
Livet rullade på rätt bra så att säga! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback