Summering av september 2013





 
September i år har varit ovanligt varmt, ja men jag klagar inte!
Jag har varit ute på sjön för sista gången i år, börjat läsa the fault in our stars, tagit massvis av höstbilder eftersom jag bara älskar hösten! Men även befunnit mig i Åmål på ljusfestivalen och fikat med mina vänner.

Denna månaden har varit mysig men det är skönt med en ny månad också, vem längtar inte efter att fylla 18, efter julafton eller efter lov? Lovet är närmast på min lista. Sedan kommer julafton och sist men absolut INTE minst att fylla 18, jag hara ''endast'' 5 månader kvar.
 

Kommentarer
Postat av: morfar

fina bilder sara.

Svar: Tack morfar!
Sara Brändström

2013-10-05 @ 11:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback