Buxås-bilder!

Nu har bilderna anlänt! Iallafall några av dem som jag tänkte dela med mig av! 
Gör även en kort sammanfattning av vad vi hade för oss.

När jag, Lovisa och Gry kom fram så gick vi ner till ett badställe och badade fötterna, solade och samt fotade varandra. Det tog ungefär en timma innan Tora, Lisa och Linnéa var framme, när de kom så ville de bada så det gjorde dem! Sedan gick vi alla sammans till Toras sommarstuga som låg en bit bort. 

 
När vi väl kom till stugan satte vi i gång med maten, det tog väldigt lång tid men det var det värt. Raffsade fram potatis för första gången tillsammans med Lisa och Linnéa och försökte få fyr på grillen. Tillslut ville den komma i gång också och vi slängde på lite fläskfilé, och det var himelskt gott tillsammans med den nyplockade färskpotatisen och mangoraja! Mumsfilibabba! 
 
Efter maten hade vi länga samtal som infattade allt möjligt! Var jättetrevligt och alla var involverade och alla fick chansen att prata! 

Jag och Linnéa vaknade sist morgonen där på och då hade de andra tjejerna redan gjort frukost till alla! 
Jättegod frukost var det, nektarin, yoghurt och müsli, yum! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback