Degrassifeber

Hej jag har fått degrassifeber igen.
Nej det är ingen riktig sjukdom men en bra bortförklaring till varför jag inte bloggat.

Igår kollade jag på 12 avsnitt och kollade klart säsong 12 idag har jag kollat på 3 avsnitt sen jag kom hem.
Vet inte riktigt vad jag annars ska göra. Jag älskar ju hösten egentligen och vill gå långa promenader samt fota, mysa till filmer och ta fikor tillsammans med nära och kära. 

Det har helt enkelt inte kommit till skott än (okej hösten har typ börjat på riktigt idag men ändå). 
Så från och med nu bestämmer jag att jag ska bli mer social och umgås med folk istället för att gräva ner mig i stora hålor och sedan komma ut när det passar mig. Så fort jag känner mig lite piggare.

VÄLDIGT onödigt inlägg för är ju ingen som bryr sig egentligen men ändå.
Därför visar jag en bild på mig, Linnéa och Lisa när vi lekta stoppljus idag. Jag var grön, Linnéa var gul och Lisa röd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback