Everybody's gone and lost there minds sometimes

Hej på er framför dator eller mobilskärmen.
Har lite att berätta för er, inget intressant för er kanske men kul för mig! 

Igår slutade jag vid halv fyra efter att ha haft historia, engelska och foto under dagen.
Egentligen skulle jag ha slutat fyra men våran fotolärare var snäll och släppte oss en halvtimma tidigare!

När jag slutade tog jag och Tora bussen in till Resecentrum i Trollhättan. När vi kom dit mötte jag upp Viktoria och vi åkte in till Vänersborg. Väl inne i Vänersborg fick vi vänta i 40 minuter innan bussen kom hehe. Och det började regna så vi satte oss under ett träd, jättemysigt! Var mysregn och inte ösregn! 

Så tog vi en buss jag aldrig tidigare har tagit 718- Mellerud. Ja jag bor i Mellerud men betyder inte att jag har tagit den. Men jag skulle ju hem till Sebastians pappa för första gången och är den enda bussen som går förbi där så hade inget val, och det är kul att testa nya saker med, haha! 

Så jag var alltså med Sebbe fram tills idag eftermiddag, vi käkade hemmagjord pizza som han gjorde i ordning, kollade på två the walking dead avsnitt och somnade väldigt tidigt, var astrött!

Idag åkte vi först upp till Håverud för att kolla på en racing, var roligare än vad jag hade tänkt mig! Sedan vidare till Skållerud till en bondgård med massa hundar (5 stycken) och två hästar. Men nu är jag hemma och har precis ätit middag (en timma sedan kanske, haha) som Emma gjorde i ordning idag och hunnit dricka kaffe. Har även pratat i skype med Viktoria i två timmar, ops. 

Fick även två överraskningar av henne igår, Starbucks ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback