Orientering med brudarna

Hej på er! 
Har sovit jättelite i natt, knappa 3-4 timmar. Ugh, kille me.

Lyckades iallafall kliva upp till slut och ta på mig passande kläder för en dag i skogen.
Tog tåget och sedan en buss jag inte tidigare gjort, kuligt! Tillslut kom jag fram till min slutdestination Strömslund.

Jag, Lisa och Linnéa kom ut i skogen vid 9 tiden och var ute i tre timmar och 20 minuter ungefär.
Vi mötte upp resten av tjejerna efter femte/sjätte kontrollen ungefär!
Den turen brände minst 600 kalorier och innebar bergsklättring, broövergångar och våta marker.
Även ett antal fall, mycket skratt och smärta #yolo

Resten av kvällen ska jag ta det lugnt, kommer inte hända så mycket! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback