Hehe summering av min vecka

Hej på er, nu har jag inte bloggat på ett par dagar igen, tänkte berätta snabbt vad jag har haft för mig.

Onsdag: Slutade vid 11:20 som vanligt, tog tåget hem och åkte med mamma till Bloms för att kika runt där. Vi hittade ingenting men tog en fika istället. 

Torsdag: Började dagen med att ta en lunch på Mejeriet tillsammans med min saknade Julia. Vi tog båda toast fast med olika innehåll. Sedan hade vi redovisning på engelskalektionen, den skulle vara på 10 minuter, jag, Linnéa och Lisa babblade på i 20 minuter haha. Hade endast den engelskalektionen så jag åkte raka vägen hem efter det. 

Fredag/igår: Hade en minisovmorgon och började dagen med historia, sedan flöt dagen bara på. När klockan slog 16 tog jag bussen hem till Sebastian för att sova där över natten. Vi kollade på film, åt hemmagjord pizza och somnade rätt tidigt. 

Lördag/idag: Vaknade vid elvatiden och fick pannkakor till frukost, jättegott! Dock är det de ända jag har ätit idag då jag har en hemsk mage som vill döda mig eller någonting. Åkte hem vid 15 och har bara slöat sen jag kom hem. Hade velat gå och lägga mig men att sova vid 20 på en lördag känns lite hemskt.

Min favorit, alla dagar i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback