Två väldigt bra dagar

Hej på er!
Ligger just nu i soffan framför tv:n och kollar på Mia på Grötö tillsammans med mamma.
Jag kom hem vid sex idag och ska berätta vart jag har varit senare i detta inlägg hade jag tänkt.

Igår åkte jag och Emma ner till Trollhättan och Överby, när vi kom dit mötte vi upp Diana.
Vi åt thaimat och jag fick med mig ett par jeans, smycken och ett torrshampoo hem!
Allting gick på 390 :- och jag är supernöjd!

När vi var klara på Överby tog vi bussen hem och jag hoppade av hemma hos Sebastian.
När jag kom dit åkte vi snart i väg igen för att handla och äta. Sedan åkte vi hem igen och slöade framför tv:n!

Idag satte vi klockan på 8 för att kolla på hockeyn som började 9!
Rena utklassningen mot Slovenien var det idag 5-0, helt underbart!
Och världens bästa pojkvän gjorde pannkakor till mig eftersom jag hade nämnt det tidigare i vecka min gullegris!


Annars idag har vi inte gjort så mycket men dagen gick väldigt, väldigt snabbt!
Vi packade lite, åt spaghetti och köttfärssås och kollade en heldel på tv.
Jag åkte hem vid halv sex och var då hemma vid sex tiden. Har inte gjort så mycket här hemma, kollat på tv hela kvällen. Curling, Farmen, Sveriges mästerkock och nu Mia på Grötö.
 


Kommentarer
Postat av: morfar



B R A. TACK FÖR TITTEN

Svar: Kul att du kollade morfar, men 04:26 på natten är lite sent! ;)
Sara Brändström

2014-04-10 @ 04:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback