Vårkänslorna börjar blomma precis som snödropparna gör just nu

Hej på er! 
Första dagen på lovet och det känns helt underbart, inga krav, inga måsten och absolut inga planer! 
Idag vaknade jag vid nio eftersom Lovisa skulle komma hit vid tolv tiden. Innan hon kom hann jag att äta frukost, städa undan lite och duscha, superskönt att inte stressa i väg någonstans som man vanligtvis brukar göra.

När Lovisa kom hit satte vi i gång att göra scones, det var väldigt gott får jag säga! Och det var någonting jag inte har ätit på länge, så det kan hända att det kommer någon mer gång denna veckan, man vet ju aldrig med mig.

När maten var smält bestämde vi oss för att gå ut i det fina vädret, plan ett var att gå till 7:an för att kolla på begangade saker, men det var tyvärr inte öppet.. Så det slutade med att vi gick till Ute och Inne för att kika istället. 

När vi kikat lite i affärer gick vi hem för attt hämta våra kameror och sedan ut igen för att fota både varandra och miljön. Det var dock lite svårt eftersom det kom bilar hela tiden och det blåser som om det vore orkan ute, haha. Men vi knäppte några bra kort och jag tänkte dela med mig av några! 



 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback