Fullspäckade dagar

Hej på er, är helt slut just nu så detta inlägget kommer endast in för att det känns för tidigt för att gå och lägga sig och för att jag inte har någonting bättre för mig en fredags kväll vid nio.

Onsdag: Började tidigt men hade kort dag så det gick bra, dessutom hade jag ingen matte så hade bara svenska. Vid tolv tiden åkte jag och Lovisa till Överby för att köpa Linnéas födelsedagspresent! Vilket bestod av en korg fylld med te, två muggar, ett halsband, fluffiga och gosiga sockar och chokladhjärtan. 

Torsdag/Igår: Mötte upp Sebastian ett par timmar innan jag började min lektion, vi gick runt i Trollhättan i snökaoset, åt lunch och drack kaffe. Sedan hade jag engelska och idrott då vi åkte skridskor. Efter skridskorna följde jag med Lisa hem och vi kollade på Violetta tillsammans med hennes lillasyster, åt grönskassoppa och drog dåliga skämt. När klockan slog 18:30 tog vi bussen in till stan för att möta andra Lisa (Lopakka) för att tillsammans gå till Strandgatan för att fira Linnéa! Vissa av oss fikade och vissa åt mat (vissa gjorde båda) men jag tog en morotskaka och en caffe latte sen var det bra för mig! Tog bussen hem vid nio och var hemma tjugo i elva tror jag. 

Fredag/Idag: Hade en minisovmorgon, eftersom jag inte började förän vid tio med historialektion. Sedan hade jag engelska och foto. Efter sista lektionen tog jag och Tora tåget till Göteborg för att ha möte med marknadsföringsgruppen och områdesgruppen. När det var klart tog vi tåget hem 19:15 och jag var hemma vid 20:20 och nu sitter jag här, alladeles slut och skulle kunna somna på direkten om jag bara gick och la mig. Men det orkar jag inte.. Är rädd att jag ska vakna tidigt imorgon i sådanafall, förmodligen inte eftersom jag har sovit så dåligt denna veckan men man vet ju aldrig, är inte villig att riskera min lördag för det.

Här är en bild från idag på marknadsföringsgruppen. Tycker att alla ska in och gilla Picknickfestivalens facebooksida (KLICKA HÄR)så ni kan se fler fina bilder på mig och mina medarbetare! Och även att ni bokar in nationaldagen i era kalendrar för att ta er till Göteborg, antingen Apslätten eller Svartemosse så ses vi där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback