Nyårsafton



Vi började kvällen med att äta en toast med avokadoröra på samt en liten tomatskiva på.
Det var jättegott och jag och Lisa ''slickade'' rent avokadoröran från skålen när förrätten var klar, hehe.
Sedan gjorde vi i ordning huvudrätten som bestod av potatisgratäng och lövbiff fyllt med philadelphiaost samt en god sallad till det. Tillsist åt vi en chokladkaka, kan man säga med en misslyckad chokladmousse över, chokladflarn som smakade som romerskabågar fast det bara var vit och vanlig choklad samt lite hallon. Gissa om vi var mätta eller! 


Sedan satte vi på lite musik som vi sjög till och dansade lite. Sedan tog vi sista bussen in till stan. Först gick vi upp till Vickans lägenhet för att det återstod en timma innan fyverkerierna skulle avfyras. Hos henne läste vi frågor för varandra från spelet ''tjejmiddag'' även där förekom det en heldel skratt! 

När klockan närmade sig halv tolv gick vi ner till fallen för att kolla på fyverkerierna, jag mötte upp min pojkvän som var jättegullig och kom in till Trollhättan för att kolla på dom med mig, jag fick min nyårskyss och det var verkligen grädden på moset! 


Vi gick senare vidare till en kille vid namn Axels lägenhet där vi hade efterfest eller vad man ska kalla det, vi var 14 personer som max i ett rum som är ungefär som mitt, ni som har varit i mitt rum förstår då att det var trångt. Men det var jättekul iallafall! Vi gick där i från vid tre tiden och blev hämtade av Lisas mamma vid halv fyra. Det var verkligen bästa sättet att inviga 2014 på! Hade det hur roligt som helst och är hur pepp som helst på livet igen! 
 

Alla bilder är lånade från Emma och Lovisa, tackar för det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback