Måndags-lista

Bild från april 2013

Hallå! Vad gör du?
Jag pluggade nyss matte för tredje gången idag, nu kollar jag på Pingvinerna från Madagaskar!

Vad är det bästa med måndagar? 
Alla bra TV-program! I love it!

Nämn tre saker du längtar till! 
- När vårvärmen är här för att stanna
- Min 18-års dag
- När mina vänner kommer för att fira mig

Nämn tre saker du oroar dig över.
- Matteprovet på onsdag
- Min familj och kompisars hälsa
- Om jag kommer att drabbas av knölar igen, har börjat lägga i från mig mobilen mer och mer, haha..

Vad önskar du dig? 
Att jag klarar matteprovet och att jag får massvis av collages och videos på facebook när jag fyller år, haha!

Vad ska du göra i helgen?
Fredag: Slutar klockan 13 istället för 16 eftersom min lärare är i Polen. Amanda kommer hit och stannar hela helgen.
Lördag: Mina kompisar kommer hit för att fira mig, vi ska förfesta hemma hos mig och sedan gå vidare till Vågen.
Söndag: Pusta ut, säga hejdå till Amanda och ladda upp batterierna för en ny vecka.

Hur ser dina vardagar ut? 
Klockan ringer 06:00 eller 06:45, beror på när vi börjar. Jag klär på mig, sminkar mig, packar väskan och beger mig till bussen eller tåget antingen 07:30, 08:15 eller 11:40. Har både praktiska och vanliga ämnen, slutar antingen 11:20,14:10, 15:30 eller 16:00. Är hemma mellan 12:20 - 17:30 beroende på när vi slutar. Jag spenderar alltså runt 3, 3½ timmar på buss/tåg varje dag, det tar i vanliga fall 45 minuter in till Trollhättan. Jag brukar äta lunch hemma på onsdagar och torsdagar och resten av dagarna äter jag bara middag hemma. Jag sitter framför datorn en stund, pluggar ifall det behövs och kollar på TV. Jag lägger mig vid tio tiden varje vardag för att lyssna på Karlavagnen innan jag somnar, mitt absoluta favorit radioprogram, haha!

Något råd till alla där ute?
Ta vara på alla bra och roliga tillfällen, samma tillfällen kommer aldrig tillbaka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback