Släktkalas

Hej på er! 
Här sitter jag nu helt slut efter en hektisk vecka som avslutades med ett släktkalas.
Sebastian har varit här hela helgen och hjälpt till och gjorde en utsökt pastasallad, vitlöksbröd och körsbärstomater fyllda med fetaost!

Här kommer några bilder från kalaset och vad jag fick för någonting! 


Ett halsband, ljusstakar samt ljus, rosväxt och Vasa bestick.
Fick även lite pengar, men det är inte lika roligt att fota! 

Jag är iallafall jättenöjd med denna dagen även om jag la ner mycket möda på den, haha.
Jag misslyckades med tårtan 5 gånger innan den blev bra.. Good job Sara! 

Imorgon är jag ledig och då MÅSTE jag plugga hela dagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback