Vad ska man ens ha för rubrik på en lista?

Hur såg du ut för exakt ett år sen? 

I'm sorry, bilden är inte för exakt ett år sedan utan det skiljer tre dagar.

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Oj, jag vet inte riktigt. När jag väl la mig i badkaret senast för att ta hand om mig själv kanske?
Det är någonting jag är värdelös på och måste blir bättre på helt enkelt. 

Har du gjort något på sistone som du inte gjort förr?
För två veckor sedan var jag på Lipz för första gången, det hade jag inte varit på innan.
Och jag fyllde arton för två veckor sedan vilket jag inte heller har gjort tidigare.
Jag har både köpt/druckit alkohol lagligt och lämnat in en trisslott de senaste veckorna, det har jag inte gjort tidigare.

Vad stör dig just nu?
SJ/Västtrafik och deras helvetes jävla buss och framför allt TÅGFAN.

Vad åt du till middag igår?
Hemmagjord pyttipanna

Vad köpte du senast?
Jag köpte faktiskt en Powerking idag, badass.

Något du bör ta tag i?
Stänga ut lite känslor 

Ett citat som passar dig?
Everything will be okay in the end, if it's not okay, it's not the end - Ed Sheeran

En besatthet?
Jag är för tillfället besatt av att tillbringa så mycket tid i mitt rum som möjligt, varför har jag inte listat ut ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback