Torsdagar är lååååånga

God kväll kära bloggläsare, har varit dålig på att blogga fast jag har startat upp den igen! 
Men tänkte berätta lite snabbt om min vecka hittills! 

Måndag: Måndagen började med engelska som vanligt, sedan filmade jag, Lovisa och Emma lite grann. Vet inte om vi ska ha den filmen ännu men hoppas på det så jag kan få färga mitt hår snart. Eftersom det var äcklig skolmat i skolan så, jag, Lisa och Linnéa bestämde oss för att käka Sibyllaburgare i sofforna uppe på media istället.

Tisdag: Tisdagen började med religionskunskap och jag var så otroligt trött att jag var tvungen att anteckna genom hela lektionen för att inte somna eller liknande, för hade jag somnat hade jag varit dåsig resten utav dagen! Sedan jobbade jag och tjejerna i min grupp på gymnasiearbetet. Vi har bestämt oss för att göra ett barnprogram, mer än så vill jag inte spoila! Efter att ha suttit en stund med gymnasiearbetet åkte jag och Elin till Överby för att kika lite! Och jag fick med mig en gosig tröja hem! 

Onsdag/igår: Även denna dag började med engelska, jag känner mig väldigt skoltrött eftersom vi har redan 4 stycken arbeten igång om man räknar bort filmen, isådanafall har vi 7. Efter att ha diskuterat gymnasiearbetet med våran lärare åkte vi hem till Elin för att filma det sista till våran kärleksfilm. Vi hade det jättekul och satt och skrek på varandra, haha!

Torsdag/idag: Idag började dagen med filmproduktion, jag och Elin x2 la in filmerna på datorn och medans de skulle tankas in satte vi oss i sminklougen och lockade håret samt sminkade oss, jättemys! Det tog 45 minuter, vi kom tillbaka för att se om det var färdigt men icke sa nicke det var det verkligen inte! Vi satt ytterligare 1 timma innan vi kunde börja redigera filmen. Sedan hade vi småtråkiga lektioner som svenska och samhäll. Men vi avslutade dagen med någonting roligt iallafall, estetisk kommunikation, det har inte jag varit med på innan! När skolan slutade hämtade Madde mig och Elin x2 och körde oss till Vänersborg och nu sitter jag här och gör allt för att slippa att plugga. GUD VAD JAG ÄR TRÖTT!!!

Känner mig lite såhär.. (juste våran nyaste fmailjemedlem Nea)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback