Jag pallar inteeee

Hejsan hoppsan falleralleraaaa när julen kommer ska varenda unge vara glá!
Jag vet att ni har sakknat mig en massor men har varit så mycket just nu.. Varit på sjukan & praoat osv..
Men nu är jag här igen, orkar dock inte ta & fixa en header, jag har inga nya bilder på mig själv så jag får vänta & ni med.
Kom alldeles nyss hem från Överby, skulle leta efter Öronmats kläder (en julshow på skolan) men självfallet så hittar jag ingenting, blir så irriterad.. Är nyvaken också haha sjukt sovi bilen, det gör jag aldrig..
Har regnat precis hela dagen, varför kan det inte falla pytte lite snö så att det blir ljusare iallafall ? Bättre än regn..
Gäsp detta var ett onödigt inlägg men who cares ?
Slänger upp en bild på mig, Diana & Emma vi träffade tomten på Coop idag!
Bra bildkvalité osv.. & inte alls ett peddosmile eller någonting nej nej..
NEJ NU ÄR EMMA KLAR I DUSCHEN, IT'S MY TUUURN CIAO CIAO BITCHES!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback