Day one - presentation & bild.

Mitt namn är Sara Brändström och är endast 15 år, alltså är jag född på nittotalet!
Finns rätt mycket att säga om mig men jag ska försöka att göra det kortfattat!
Den större delen utav mitt datorliv tillbringar jag framför MSN,skype eller facebook.
Jag bara älskar att slösa massor utav dyrbar tid framför datorn! :$
Och när jag inte är framför datorn så är jag antingen med kompisar eller spelar teater..
Och självfallet så pluggat jag då och då..
Jag bor i en liten råtthåla som kallar sig själv Mellerud, Dalsland - mellan Göteborg & Karlstad..
Till hösten så börjar jag i 9:an på Rådaskolan i Mellerud, ska väl bli trevligt I guess!
Min dröm är att bli fotograf eftersom jag är tokig i att fota!
Är inte så förtjust i att bli fotad själv förutom när Viktoria ska fota mig, då är det bara att släppa loss sin kretivitet!

Här är en bild som hon har tagit, tjooooflöjt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej har du haft en bra start på veckan?:)

Just nu har jag en tävling där du har chans att vinna en helt valfri vara, du kan välja bland allt från väskor till badmode, skor, jackor, smycken, plånböcker, tracksuits osv, av märken såsom ed hardy, chanel, dior, converse och många fler!



det enda du behöver göra för att delta är att kommentera att du är med samt länka till varan du vill vinna! om du vill delta eller läsa mer; klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/july/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-07-18 @ 14:39:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback