Dag tre i England.

Under dag tre var vi på deras skola som kallas Huish Episcopi School och ligger i Langport.
Stor skola om man jämnför med Rådaskolan! Dock så hade de barn/ungdomar i alla åldrar så det behövdes. 

Vi gick på tipspromenad också, haha jag kom bort från min grpp och hamnade med Viktoria istället, ja det var inget fel med det, hon förstår vad jag menar, tror inte vi ska berätta alla detaljer på bloggen.
Vi presenterade våra filmer och våran var mest omtyckt verkar det som! Den hade verkligen humor, underbar! 

Senare på kvällen hade vi BBQ kväll allesammans, var iskallt ute men det var riktigt goda hamburgare de lagade!
De flesta spelade något slags spel som liknade svenska brännbollen, men var ju inte det. Var typ en blandning var brännboll och baseball kan man säga.. Kommer tyvärr inte ihåg vad det heter.  Vissa spelade även basket, jag spelade dock inget av det för jag hade absolut ingen ork för det haha.
Här kommer bilder från dag tre, alla är inte mina.

Skolan.


Högst upp: Sally - England, Lewis - England.
Mellan raden: Liam - Tyskland, Freya (min värd) - England, John - England.
Längst ner: Silian - Tyskland, Christopher - Tyskland, Linnea - Svergie, Christina - England.
Killen i bakrunden: Robin - England.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback