Du har visat mig hur mycket jag betyder för dig.

God eftermiddag! 
Idag har jag lugnat nerverna tillsammans med Viktoria, iallafall försökt.
Färgat hennes hår, köpt nödvändiga saker tills imorgon. Då det är dags för mig att ta ett nytt kliv här i livet.
Jag ska äntligen börja gymnasiet. 
 
Vad jag menar med min rubrik?
Det finns så mycket att skriva, men ingen som skulle förstå.
Så för att göra det lätt, man blir lämnad utanför så fort kärleken kommer i vägen.
Jag har säkert gjort så mot någon själv, men detta tog priset. Orkar inte, inte nu iallafall.
EMOBLOGGINLÄGG.
 

Ska sluta blogga nu, iallafall för denna gången.
Erika kommer hit senare och ska sova här. Förhoppningsvis blir det bättre så. 
 
Ha det så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback