Gymnasiet börjar närma sig, med STORA steg.

God middag kära läsare! 
Jag hoppas att allting är bra med er alla! Själv så mår jag toppen och känner mig upprymd! 
 
Mamma väckte mig runt nio tiden tror jag, vi skulle upp på köpingen för att kika på lite saker till gymnasiet. 
Hittade en kalender och Hello Kitty stickers som jag ville ha. Får hålla ögonen öppna för pennor och andra nödvändiga material till skolan.
 
Känns som att gå dem första åren på skolan igen. För jag vet att jag inte var ensam med att samla på små söta suddigummin när jag var liten. Iallafall inte på den skolan som jag gick på då.Jag vet att jag hade flest suddigummin i min klass. Då var vi ändå två klasser i en. För i min årskull på Åsenskola var vi endast mellan 7-8 elever. 
 
Sedan när vi hade varit och kikat på affärer lite här och där så åkte vi hem och väckte min syster. Morfar hade vi redan träffat på köpingen och sa åt honom att åka hem till oss och äta frukost. Frukosten serverades ute, gud så mysigt. Ja till och med jag åt frukost, även om det var tre timmar efter att jag hade vaknat, så var det ändp frukost. Nybakta frallor från NK med smör och ost på. Finns det något godare? Blev en kopp med varm obóy också! 
 
Här kommer det material jag har köpt till Mangnus Åberg hittills: 
Suddigummi, haha as söta små tandborstar i glada färger!
Snygg kalender.
Och sist men inte minnst Hello Kitty stickers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback