Mina tre favorit sidor är uppe, i högsta hugg.

God morgon världen, här är jag igen!
Vaknade för inte så längesedan, ungefär tjugo minuter sedan.
Somnade runt fyra tiden tror jag.. Satt uppe ensam (eftersom Emma och Elin somnade) och kollade på LOL.
Sevärd film, rös och fällde några tårar medans den gick. Fest, eller?
 
Jag har som sagt uppe mina tre favorit sidor och ''mojsar'' med. Blogg.se, tumblr och facebook. Lovely.
 
Har någon pirrande känsla i magen, jag är ännu inte säker om det är av hunger.. Det får vi se efter jag har ätit vattenmelon. Mums, I love it. Finns nästan ingenting bättre än det där ju. Vem håller med mig?
 
Finns inte mycket mer att säga, jag är trött, hungrig och längtar tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback