Min syn på Big Brother - hitills!

Längst upp till vänster:

Jessica Rasmussen 36 år - Malmö.
Åsikt: Jobbig röst och tar alldeles för stor plats i det hela

Petronella Persson 23 år - Göteborg.
Åsikt:
Stört skön brud med bra åsikter! 

Jessica Ingevald 31 år - Stockholm.
Åsikt: Modigt att hon kom ut att vara transvesit det första hon gjorde. Men tycker att hon är irriterande.

Nadia Lindén 30 år - Hudiksvall.
Åsikt: Tufft att hon gick in som gravid, synd att hon redan har dragit.

Kija Habibzadeh 30 år - Malmö.
Åsikt: Inte sett så mycket av henne, men tror man måste lära sig att gilla henne.

Hannah Widerstedt 20 år - Vallentuna & London.
Åsikt: Utan henne hade inte varit någon drama, ingen drama = inget kul!

Hanna Rosenberg 22 år - Stockholm.
Åsikt:
Omtänksam tjej som inte vill vara inblandad i bråk.

Hanna Johansson 29 år - Filipstad.
Åsikt:
Ingen som jag har lagt märke till.

Annica Englund 21 år - Östersund. 
Åsikt:
Inte lagt märke till något större, men utstrålningen tyder på att hon är omtänksam! 

Camilla Jacobsen 26 år - Stockholm & Dubai.
Åsikt:
Verkar ändå vara en smart blondin, rätt framgångsrik.

Lars Berström 33 år - Umeå.
Åsikt:
Han har väl inte kommit in i huset än? Eller har jag missat någon, haha?! 

Tenny Engdahl 36 år - Ekeby.
Åsikt:
Härligt rolig kille - stört skön! 

Marcel Söderqvist 23 år - Sundbyberg.
Åsikt:
En kille som har fått mig att skratta ett antal gånger redan nu, en av favoriterna! 

Jimmy Österling 32 år - Höllviken.
Åsikt:
En kille jag inte har lagt mycket määrke till, men flörtade en heldel med Camilla! 

Sipan Cakir 23 år - Örebro.
Åsikt:
Husets sköna lirare, även han är en av mina favoriter! Han kör sitt eget race helt enkelt! 

Juliana Ssempala 23 år - Stockholm.
Åsikt:
Inte sett henne än, men känslan av bilden jag ser, ser hon rätt busig ut haha! 

Ludvig Lannerås 24 år - Stockholm.
Åsikt:
En av mina favoriter i loftet! En skön lirare som sjunger ''peanutbutter jellytime'' ständigt! 

Joe Rovik 24 år - Karesuando.
Åsikt: Härlig kille, dock hör man inte mycket av han säger haha!

Amandus Allstadius♥ 22 år - Gnesta.
Åsikt:
Min absoluta favorit! Så jävla charmig! 

Alexander Pettersson 35 år - Stockholm.
Åsikt:
Även han är en av mina favoriter! Hoppas på att han kommer vidare till Big Brother!

OBS! Detta är mina egna åsikter, ingen annans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback