Se där ja, måndag igen!

Rätt härligt att se att halva Sverige är i skolan idag! Förutom dom som har lov förstås! 
Själv så har man ju fått två extra dagar på lovet, en rasursdag och en studiedag! Lika härligt varje gång! 

Dagen vet jag inte riktigt hur den kommer se ut, ska förmodligen vara med Hannah och min syster som vanligt! 
Så ska jag laga maten idag, inget mindre än lasagne! Ja, jag tror jag bjuder på det iallafall.. Eller köttfärssås och spaghetti.. Haha får se hur länge jag orkar stå vid maten helt enkelt!

Ska även plugga inför NO-prov imorgon och kanske inför SO-provet på onsdag också..

Nej men jag har inget mer att säga mer än att dagens intervju är nu avklarad, kommer ett inlägg om denna person vid två tiden idag! Så håll utkik, denna intervju är unik om man jämnför med dom andra! Ni kommer att förstå senare! Kramar!

Såhär snygg är jag nu, ligga? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback