Min års-resumé 2011!

I maj förra året alltså 2011 så kom ett antal utbytesstudenter från Spaninen, England, Tyskland och Frankrike ner till oss i Sverige!
Själv så valde jag att ta emot en som kom i från England. Hon heter Freya och är 15 år gammal precis som jag! 
I april detta året så ska vi som var med i detta projektet åka till England för att träffa dem som var här förr året!
Längtar så, vi hade det hur kul som helst tillsammans! Miss them all!

Jag och min utbytesstudent Freya.

Träffade även min dåvarande man Inge från Norge som kom och hälsade på oss i Mellerud denna sommaren! 
Nu har han flickvän och allt då kan han inte ha fru heller.. Vi hade det jätte trevligt och hela hans familj var så mysiga!

Jag och Inge.



Jag flyttade ifrån bonnelannet och flyttade in till Mellerud.
Saknar dock min lilla sockerpulla som jämnt fick mig på gott humör!

Nellie 4 år.

Jag var på en tjejkväll i juli hemma hos en av mina bästa vänner med en massvis av trevligt folk! 
Vi hade det stört kul och ja, fick reda på ett och annat om varandra! 

Jag och mina tjejer.
Jag åkte även båt tillsammans med min familj och fotade en massor!

En skäggdoppings unge från Vänern.
Var på Ramsvik och bodde i husvagn i en vecka. En dag så kom tomten och hälsade på, mitt på sommarn?!
Fy fan vad varmt det måste ha varit.. Det var bara dåligt väder den sista dagen när vi skulle åka hem... 

Tomten från Ramsvik.
Jag var även på Dreamhack för första gången, det var riktigt awesome! 
Får jag bestämma så drar jag både på DHS och DHW! 

Erika på DH.











Jag bakade en heldel, och jag är rätt så bra på det om jag får säga det själv! 
Här bakar jag cupcakes hemma hos Viktoria, de var mycket goda! 

Jag och Viktoria.

Var även med på Öronmat två gånger av tre möjliga. Var sjuk.. Och inte blivit frisk ännu fml.

Jag och Hannah innan Öronmat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback