7th heaven,

God morgon! Vaknade vid elva idag, fått sova i elva timmar. Alldeles lagom! 
Idag vet jag inte vad som står på schemat! Men här är väl lite av det antar jag!
 
* Det är min namnsdag, jag får bestämma maten! 
* Packa inför resan imorgon.
* Ta farväl av nära och kära.
* Fundera ut något fint att skriva i Viktor och Matias logg.
* Lägga mig tidigt.
 
Ja, just nu sitter jag och kollar på sjunde himlen (eller 7th/seven heaven) alltid lika mysigt att kolla på!
Hm.. Sen vet jag inte vad jag ska göra? Jag är lite hungrig.. Men orkar jag äta någonting? Ja, jag vet inte..
Det är bara jag som är vaken här hemma tror jag.. Mamma jobbar.. Pappa är antingen inte hemma eller spelar eller sover.. Emma sover förmodligen.. Eller sitter framför datorn. INTRESSANT ELLER HUR ? 

Just det, jag var med min bitch igår. Mysigt.Jag tvingade honom att måla mina naglar!
Ja det såg bra ut för att vara målat av en kille som aldrig målat naglar antar jag..
Haha men var gulligt att han gjorde det  till slut!
KOLLA VILKA FULA HÄNDER JAG HAR, HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback