DÖR LITE.

IMORGON DRAR VI. 
ÄR EN ANING NERVÖS. MÅR ILLA, DÖR.
 
Nej men, har sagt hejdå till Hannah nu. Mötte upp henne och Molly (hennes hund).
Känns som det var nyss jag fick reda på att vi skulle åka. Var efter jag hade varit hos Cindy med flickorna.
 
NEJ MEN NU SKA JAG FÖRSÖKA SOVA NÅGRA TIMMAR IALLAFALL.
Vet inte om jag hinner blogga imorgon men kan försöka iallafall.
 
OM INTE, HA EN BRA VECKA. TROR JAG TAR SEMESTER NÄR JAG VÄL ÄR PÅ KRETA.
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ. KOMMER DOCK ETT TIDINSTÄLLT INLÄGG.
VET INTE OM MINA BITCHES KOMMER BLOGGA ELLER HUR DET BLIR. JA VI FÅR SE, ELLER JAG FÅR SE NÄR JAG KOMMER HEM. JAPP JAG TYCKER OM CAPS LOCK. HAAAAAAAAAAJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback