Elva timmar återstår tills planet lyfter!

God morgon hungriga och pirriga magen..
Hur har jag sovit i natt? Inget vidare. Dessutom vaknade jag klockan sju..
 
Som rubriken säger, det återstår elva timmar tills planet lyfter.
Tror till och med jag får sitta vid fönstret. Får se om jag vågar. Vi sitter rätt så långt fram på planet. Framför vingen.
 
Hannah har iallafall lovat att gästblogga hon hade visst någon ''stor'' idé.. Vågar inte riktigt komma tillbaka till Sverige och kolla tror jag.. Hoppas det inte är något allt för pinsamt eller farligt.
 
Vet inte om detta blir sista blogginlägget eller om jag har någonting mer att säga? Det mesta är  väl redan sagt?
 
Förresten, Pelle verkade även han vilja åka med till Kreta. Han låg i pappas resväska. Haha, söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback