God morgon fredag den trettonde..

God morgon! Har precis insett att det är fredag den trettonde. 
Gud, hur ska jag klara mig igenom denna dagen? Får hoppas på att det någorlunda bra iallafall!
Hittade en rätt rolig bild på weheartit. Read it!
582034_394247407299431_356798719_n_large
 
Ja.. Jag sov som en gud igår! Somnade direkt när jag la mig efter The Pauly D project så vid halv elva tiden ungefär! Tvingade Jerry att messa med mig.. Men så somnar jag i från honom.. Känns ju snällt. Jag är snäll, eller hur? Ja det är klart jag är. 
 
Kan någon tro att denna tjej är något annat än snäll? 

Kommentarer
Postat av: Elina

haha! :) RoligSara_96, right? ;)

Svar: Haha ja!
Sara Brändström

2012-07-16 @ 16:29:57
URL: http://elinaedsberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback