Nu har jag tackat ja!

God eftermiddag! Jobbet gick rätt segt idag, man är så ingrodd i vad man ska göra nu så det går i ett naffs.
Endast två dagar kvar. Både sorgligt och skönt på samma gång, konstig känsla får jag säga. Mitt första riktiga sommarjobb håller på att ta slut. Jisses, tre veckor har gått. Tiden går fort. Alldeles för fort ibland kanske. 
 
När jag kom hem bjöd morfar mig på hans hemmalagade pannbiffar, det är även det jag tänker ha med mig till lunch imorgon. 
 
Nu ska jag och mamma i väg och posta brevet som dem inför gymnasiet ska ha. Jag tackade självklart ja.
Sedan så ska vi kolla på kläder. På tal om kläder här är t-shirten jag köpte igår, 60:- på Bloms!
På den står det '' this is only a test''.
Mitt ansikte ser ut såhär idag och jag vet att jag har läskiga ögon så det behövs inte påpekas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback