Trött-hungrig-irriterad-arg-pigg-kär allt på samma gång.

God eftermiddag!
Klockan har precis passerat tre och jag kom hem för inte så längesedan.
Hade förväntat mig middag, men när jag kom hem fanns det ingen middag serverad, och har fortfarande inte fått någon. Jag är hungrig - vrålhungrig. Detta går ju inte, dem måste ju mata mig. Snåla jävlar.. 
 
Jätte fint väder ute nu iallafall, det gör mig glad. Även lite piggare, jag är väldigt trött men ja.
Hade det varit vinter nu hade jag nog redan somnat skulle jag tro. Eller vad tror ni? Är ni lika trötta som jag? 
Antar att dem som jobbar med mig är det iallafall, är väldigt kvavt inne. Man är ständigt törstig och tung i huvudet. Men det är någonting man får leva med när man jobbar på ett ålderdomshem antar jag. 
 
Ingen mat än, tror jag svälter. Fick nyss reda på att det blir korv och mos, gör ju inte saken mycket bättre. 
Usch, jag är så kräsen ibland. Inte lätt att ha mig som flickvän inte, inte alls. Jag hade inte velat ha mig själv som flickvän.. Jodå det är klart jag vill, finns ingen så underbar som jag! Eller vad säger ni? Känns som jag pratar med mig själv, eko.. EKOOOOOO. Psyko det är vad jag är. 
 
Nej nu ska jag ut och steka fläsk. HAJ.
Detta är jag idag, inte fått i mig mat. Då blir man smal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback