Trött tjej med huvudvärk.

God kväll! Klockan är runt elva och här sitter jag i mammas och pappas säng.
Jag sitter och lyssnar på Karlavagnen, chattar med Viktoria och pratar med mamma.
 
Kom precis hem, för tjugo minuter sen ungefär. Har varit ute och åkt med älsklingen och Rikard.
Mina två bitches. And they know it. Cuz I told them.. 
Vi var bland annat i mina hemtrakter, Ingribyn. Eller ja, åkte förbi iallafall.
Vi var hemma hos Rikards föräldrar för att hämta hans tvätt. Han hade varit duktig och tvättat. 
 
Detta är ett onödigt inlägg, Viktoria Alexandra Wikmark. Du är en tönt som stalkar min blogg. 
Ska gå och sova nu.. Eller egentligen inte.. MÅSTE massera min mamma. Egentligen är hon min bitch men ja..
Jag måste betala tillbaka någon gång. Hon får massera mig sen. Kanske.. Om inte jag går. Hon kommer somna..
Hon sitter och glor på vad jag skriver.. STAAAAAAAAAAAAAAAAALKER.
 
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Haha jag e inte din bitch ;*<3

2012-07-17 @ 14:58:01
Postat av: Du vet vem

Kenny, sluta kommentera som "älsklingen"! Jag är Saras älskling. hähähähähäähhähäähähäähää

2012-07-17 @ 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback