Är det värt det eller inte?

Har några dagar kvar på mig att bestämma mig, men tycker ni att jag ska åka på Dreamhack summer?
Var ju där i vintras och hade hur roligt som helst, helt underbart var det! Men nu under summer så kommer hela Dreamhack invaderas av fjortisar som ska visa sin kropp för alla. Är det värt det eller inte? Ska jag träffa mina  älskade skype-pojkar och skita i alla sliskiga fjortisar? Eller vänta till winter och hoppas på att dem kommer dit då? Ja.. Jag har som sagt några dagar på mig att bestämma mig men det börjar redan nu den 16:e, tiden går så fasligt fort! 



~ Bilder tagna från google.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker du ska åka med! c: <3

2012-06-04 @ 19:24:05
URL: http://erikakarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback